Kızım bugün tam 7 aylık oldu.uyku konusunda başından beri hep sorunluyduk. Kendimce uyku eğitimi verdim. Gündüzleri yatağında uyutmayın başardım Allah’ın izniyle ama bir sorunum var;kundaksız ve emziksiz uyumuyor. Artık büyüdü dönebiliyor ama kundağını açtığım anda ya da ellerini kurtardığı anda direk emziğini çıkarıp atıyor sonra emzik için ağlıyor veriyorum yine aynı kısır döngü. Bu şekilde sabaha kadar sürebilir. Emziğine dokunmuyorsa da gözlerini ovuşturarak uykusunu açmayı başarıyor. Ama kundak yaptığım zaman mis. Çok daha fazla uyuyor. Ha kundaktan da kurtarmaya çalışıyor kolunu sürekli onu da sevmiyor o da ayrı. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Doktorumuz da artık kundaklamayı bırakmam gerektiğini söyledi. Ama kundak ve emzik olmadan imkanı yok uyuyamıyorum. Nasıl kurtarıcam ben bu durumdan kızımı ve kendimi bir yol gösterin😞çok çıkmazdayım