ecesarey
Merhaba ilk kızımda hastanede mama verilmişti ondan sonra yüzünde sivilce gibi şeyler çıkmıştı ama doktor alerji demek için çok erken demişti. Onda ikinci ayda kanlı kakadan sonra alerji olduğunu söylediler. İkinci kızımda ilk 20 gün kilo almadı. 3 tane mama denedik sütüm çok olmasına rağmen yine kilo alamayınca diyet ve alerji mamasıyla kilo almaya başlayınca alerji denildi. Gürültülü ve mukuslu kaka yapıyordu, her emmeden sonra mutlaka kaka yapıyordu. Sürekli emmek istiyordu, hep huzursuzdu ikiside. En ufak bi kaçakta kanlı kaka yapıyordu ikiside. Büyüğü 7 yaşına girecek hala tereyağlı bir şey yiyince ishal olur🤷🏻♀️ Zor bi süreç inşallah sizinkinin yoktur alerjisi🥲