Kızım bebekkende yabancılayan insanlardan sakınan bir bebekti büyüdüğün de de öyle yani uzun bir süre parkta kalablığa girmedi vs sürekli kendimi sorguladım hatta eşime sürekli diyodum acaba otizim mi falan diye top takıntısı vardı yemeklere meyvelere dokunamazdu vs şimdi 4 yaşında aşırı çekingen ama bazendr bi bakıyorum yüksek sesle şarkı söylüyor insanların yanında bugğn iki komşu kızı eve geldi 10 yaşlarındlar kendi oyuncakları için bana geliyor anne tacımı versin diyor herşeyi bana söylüyor kendi oyuncağını bile kızlarda. Alamıyor kardeşi var 6 aylık onuda kıskanıyor baya basit şeylere ağlamalar vs gerçekten çok yoruldum istiyorum ki kızım eğlensin özgüveni artsın ama çok korkak çok çekingen bu etiketleri yapıştırmak istemiyorum aslında nerde hata yapıyorum bilmiyorum yetemiyorum evlatlarıma bana yol gösterir missiniz çevremiz yok burda 3 ay sonrada başka yere gideceğix eşimin işinden dolayı