Kızlar merhaba biz 35 aylık oğlumu çocuk euh gelişim doktoruna götürdük burada bilenler bilir hep sorup araştırıp duruyordum 😔 geç kalmışsın dedi tüm işini gücünü bırakıp çocuğunla ilgilenmen gerek dedi öylede oluyor zaten,bütün gün ağlıyor,hareketli,emir ve komutlara pek bakmıyor canı isterse çok nadir önceden yapıyordu şimdi oda yok,bildiği kelimeler anne baba benim adımı biliyor maam diyor su diyor atta diyor abilerinin adını ve ablasının adını söylüyor hani ağaç pisi pisi kuş hav hav gibi sesleri söylüyor toplasan taş çatlasın 100 kelime var veya yok 😔😔 doktor üçlü cümle kurması lazımdı diyor,tv kesinlikle hayatınızdan çıkıyor dedi bu otizme sebeb olur dedi kimden duyduysam tv ve telfnun otizm gibi bi şeye sebeb olmayacağını söylüyordu aşırı hareketli kızlar ne yapmam lazım gel resim yapalım diyorum kaçıyor yolda yürürken aniden koşuyor tehlikeyi fazla bilmiyor,seslendiğimde dışarıdayken asla gelmiyor Allah aşkına nedir bu ne yapmam lazım ve hala emiyor bıraktıramıyorum mahvetti beni gece sabaha kadar meme ağzında dursun istiyor karnıda tok eminim