minikmisimben bende iki tane var biri luxell biri preo marka ikiside çok güzel ortamı soğutmuyor ama üflediği yeri serinletiyor diğer pervane vantilatörler gibi baş ağrıtma veya ses yapmıyor seviyeleri felan var çok güzel doğum yaptığımda ağustos ayıydı geçen sene annemle babam bende kaldığı için onlarda yattıkları odada kullansın diye 2 tane almıştık iyiki öyle yapmışız şimdi yatılı misafir gelince kullanılacak