melisahera Kızlar bebeğim 2 aylık hipp kullanıyoruz kabızlık yapıyor. Aptamil pronutra kullanan var mı memnun musunuz aldım bir paket içti az önce uyudu umarım gaz yapmaz
melisahera oylesinebiri__ ay inşallah bize de iyi gelir aldım küçük bir paket denemek için Yorumlarda hep gaz yaptığı söylenmiş o yüzden korktum 😇
hepyerdeyizz melisahera Aptamil yapıyor pranature olan Gaza oyi geliyor . Benim oğlum Bu mamayı kulaninca Kendisi çıkarıyor gazını ama bazen bulamayıp başkasını alınca çok agliyor
melisahera hepyerdeyizz evet biz hipp kullanırken gazını çok zor çıkartıyordu bazen çıkartamıyordu az önce yedirdim sırtını sıvazladım hemen çıkarttık gazını aptamilde
hepyerdeyizz melisahera evet aldırıyor . Ama benim bebeğim Enfeksiyon gecirdi iki kez kilo düşüşü oldu malesef ama normald ealdiriyoe hata ilk ay 1 buçuk kilo almıştı ama meme + mama şeklindeydi şu sıralar uykuluyken emiyo sadece gündüz mama hep 🥲