Selam kızlar 3 ay önce kan tahlili vermiştim kızımın yine saçı dökülüyordu demir depolarının boşaldığını söyledi doktor demir ilacına başladık bir aylık 20 gün kadar verdim daha sonrasında kestim kabız yaptığı için ama şimdi yine saçlarımız dökülmeye başladı bu durumu yaşayan var mıdır ne kadar sıklıkta çok mu dökülüyor normal mi