yarenclk 4 ay 20 günlük bebeğim 20 günde 300 gr almış bu aylarda kilo alımı yavaşlar mı sütüm mü yetmiyor bilgisi olan var mı?
basemode yarenclk bizde de öyleydi ilk 3 ay hızlı kilo alımına alıştığımızdan garibime gitmişti. Bez sayısı normalse kilo alımı yavaşlıyormuş