Kızlar bebeğimi ananesine babanesine bırakırdım bi kaç saatliğine normalde 2 bucuk aylık oldu ve bir anda benden başka kimsenin kucağında uyumamaya ve onların verdiği biberondan içmemeye başladı babası dahil. Geçenlerde bir saat bıraktım ama hem mamasını içmediği için hemde uyumadığı için çok ağladı.