ecella benim bildiğim kadarıyla bu durum hamilelikte ortaya çıkıyor yani hamileşikte kan pıhtılaşma bozukluğu oluşuyor ve bebeğin beslenmesine engel teşkil ederek kaybına neden oluyor. Gebe kalınması ile ilgili bir bilgim yok. Benim değerlerime doktorlar baktı ve hamilelik boyunca kullanmamo yeterli gördüler ömür boyu kullanmama gerek olmadığını söylediler. Ben bi ara atıyodum coraspin ama bayadır hiç almıyorum. Uzmana görünmeniz en iyisi olur