ygtzynp evet az kalsin benim esim de tekme tokat girisecekti. Inanir misin asla defolup g8decek birileri degildi. Yazlik bolge burasi. Van ’dan gelmisler.ömurlerinde ilk defa deniz gormusler , neyse buraya kadar normal olabilir. Adam sapığın tekiydj , arabasiyla kizlara opucuk atiyordu , sonra bizim kapiya gelip boru var mi boru gibi igrenc sorular soruyordu. Her gun mangal yakiyorlardi balkonda. Camasirla3im mahvoluyordu. Cok sey var ama buraya sigmaz fakat kocamla ikimiz kafayi yeme noktasina geldik. Kadinin suretini gozumun ojune getirerek defalarca gunlerce tebbet suresi okudum. Kisa sürede alel acele şirnağa tasindilar . O dua cok tilsimli. Bi kac kiside daha denedim iş yerindeyken ,patronum beni sevmezdi . Kovmak icin bahane ariyordu. Patronuma karsi da okudum beni gorunce seytan gormus g8bi olmaya basladi. Gorumcem de cok tehlikeli mesela. Bana pislik yapiyordu. Ona da okudum bi daha gelmedi ve benden korkmaya basladi. Sevmedigin kim varsa ona oku kalbinden…