Sekerpare_ mom97X Oğlum prematüre doğdu 33, haftalık gelişimi ile 6 aylık iken 8700 idi bir buçuk yaşına kadar almadı şehir değiştim o arada o mu etkiledi bilmiyorum kıızm tam 12 aylık iken 12 kilo idi
yldrm12 mom97X 8,600- 8.400 arası gidip geliyor. Bağırsak enfeksiyonumuz var 3 haftadır ishal bir türlü toparlanamıyoruz. Sarılınca kaburgaları elime geliyor resmen. Doktora kalsa persentil de normal, iyi diyor. Ama ben zayıf görüyorum hiç beli bile yok
Elvinemine mom97X dogum kilosuna bakinca iyi 2900dogdu bide aşırı haraketli bi kiz bebek.kim gorurse kac aylik diyo sinir oluyorum bacim insanlaf oyrenmis mama yiyibde sisman olan bebklere zayif olunca bi seyler ariyolar🤦
yakisiklinin_annesi yldrm12 ya bende öyle düşünüyorum oğlum 1.5 yaşında olacak 17 aylık 10 kilo kemikleri elime geliyor biraz kilo almasını istiyorum
yldrm12 yakisiklinin_annesi bende kilo alsın diye uğraşıyorum ama yok. Kemik sulu çorbalar, kıymalı yemekler bulgurlu pirinçli ama yok çocuk kilo almıyor. Ben uğraştıkça almıyor sanki
mom97X yakisiklinin_annesi yldrm12 Kızlar lütfen stres yapmayın, zaten 1 yaştan sonra kilo alımı çok yavaşlıyor ve hareketlendikleri için biraz zayıf olabiliyorlar bu normal bence. Çok aklınıza takılıyorsa yine bir doktora gösterin tabi
yakisiklinin_annesi mom97X ya önceden yiyordu ama diş zamanları ister istemez iştahsızlık oldu o zamanlar da öyle çok almadı kiloyu keçi boynuzu pekmezi veriyorum iştahı açılsın yesin diye Elhamdulillah iki gündür fayda etti biraz iştahlı çocuklara bayılıyorum ya İnşee ALLAH benim oğlum da bir gün öyle olur
Elvinemine maygirl ya benim kizadda son 3ayda kilo alimi zayifladi hatta ayni kilo.dis cikardi 5tane disi pes pese cikardi birde yurudu sanirim ondan kilo almadi bakalim ne zaman 9kiloyu gorecegiz😬🤦
maygirl Elvinemine dönem dönem oluyor bu durumlarda.uzun suresabit kalıp birden degisiyorlar.yeterki iştahsiz kalmasinlar uzn sure🥲