Susuu28_ evet dişten cok cektim. Gazmış,atakmiş, hepsi devede kulak kalir. En berbati diş. Tecrubeli bi anne olarak soyluyorum. Atakta gazda ishal olmaz,kusma olmaz,ateş olmaz, seni bezdirmez .ama diş… offff off :( elektrik çarpar gibi zamgir zangir gece uyurken titrerdi. Agizindan bi kova salya akardi. Başi kulagi catlarcasina agrirdi. Hatirlamak istemiyorum kabus gibiydi