eceunverkanra arkadaşım kendini hapsetme eve lütfen. Kocandan, bir büyüğünden, tanıdığından, eşinden dostundan yardım istemekten çekinme. Bebeği çıkarmak istemiyorsan kendin çık sıcak günlerde eve hapsolmak çok zor olur. 17 günlük bebeğim var 2.gün ben çıkmaya başladım 7.gün bebeğimi çıkarmaya başladım ve her gün düzenli olarak bi posta sadece ben çıkıyorum diğer posta da bebeğimle çıkıyoruz. Diğer çocuğum kış çocuğuydu onda da 40ını beklemedim çıkmak için. Bedenen ve ruhen çok iyi gelecek size de dışarıya çıkmak 🥰