merhaba anneler. oğluma etkinlik yaptıramıyorum. 18 aylık olmak üzere ama hiçbir zaman kurduğum etkinlikle ilgilenmedi. her türlü materyalle denedim ama ilgisini çekmiyor. fark ettim ki oğlumun güçlü tarafı fiziksel özellikleri. özellikle kaba motor becerileri… tırmanma, dengede durma, hatta ayına göre zıplama kabiliyeti çok kuvvetli. ben de onlara yönelmeye karar verdim. nasıl ki okula başladığında ilgi-ihtiyaçlarına göre yönlendirmemiz gerekiyor, bebekken de bunları gözlemleyebiliriz. eksik yanlarıyla uğraşıp hem bebişleri hem kendimizi yıpratmayalım, hepsinin yolu başka..🍃 bu diğer gelişim aktivitelerini tamamen bırakalım demek değil, hayatın doğal akışında eğitim vermeye devam edeceğiz 🙏🏻