Divayorgunxx Kızlar elimde bikac bisey var banada hediye verilmisti ne kadar kullaniliyor ki bebisler hemen büyüyor.bende ihtiyac sahibi kız bebek annelerine toplu vermek istiyorum ihtiyacını olan dönsün lütfen hepsi 100 tl özelden yazarsanz konuşuruz
anneyimmmben Divayorgunxx 100₺ alacagınıza hiç almayın madem naçizane fikrim :) bizimde vardı erkek kız kıyafetleri çoğu zara hm hayrına verdim duaları yeter inşallah 🙏