Merhabalar, bebeğim 4,5 aylık. Bu zamana dek sadece anne sütü ile beslendi. 1 buçuk aydır çalışıyorum yarım gün. Biberon ile sağdığım süt veriliyor. Eve geldiğimde de hep emzirerek besliyorum. Fakat son günlerde emerken hep ağlaya ağlaya kendini harap ede ede zorla emiyor en fazla 2 dk sürüyor. Bu durumu nasıl aşabilirim? Sütüm yeteri kadar var çok şükür süt konusunda sıkıntım yok ama bebeğim emmiyor :( Sorunsuz emdiği zaman dilimi ise sadece uyku esnasında. Uyanıkken doğru düzgün emmiyor :(