rachelgreen_ Kızlar ek gıdayla başım dertte artık çıvdıvıcam az kaldı 😅 Merak ettiğim şu emzirme veya mama siz nasıl yapıyorsunuz şu an ne kadar meme/mama ne kadar ek gıda bana bir anlatır mısınız bir yerde yanlış yapıyorum ama nerde… Doktorumuz mamayı bir azalt bakalım o zaman yer dedi ama denedim yine ek gıdayı çok da yemek istemiyor e bu sefer mama da vermemiş olduğum için hepten besinsiz vitaminsiz kalıyor gibi hissediyorum nasıl yapacağımı şaştım bana bir akıl verin hadi gelinn konuşalım 🤗
Ayshenn rachelgreen_ Aynı durumdayız. Yemek hiiç istemez. Kaşığı görünce ağlamaya başlıyor zaten. Zar zor bir iki kaşık bir şeyler yediriyorum. Zaten zayıf,mama vermezsem nasıl olur bilmiyorum,yedikden sonra veriyorum mama ne kadar yer yer
berengulce rachelgreen_ 8 ay 23 gunluguz ek gıdadan ve sudan nefret ediyor kaşığı görünce ağzını kitliyor eğer verirsemde ağzında bekletiyor aşırı moralim bozuk mamada içmiyor sadece anne sutu alıyor sütüm yetiyor mu onuda bilmiyorum mama aldım biberonla verdim biberonda tutmak istemiyor napcam ben gerçekten agliycam
Rabiiul rachelgreen_ meme yok mama var . 8 de mama içiyor 9 da kahvaltı yapıyoruz . Yumurta sarısı , yarım avokado labne ile karıştırıyorum bir kibrit kutusunun yarısı kadar kaşar peyniri yiyor öğlen bazen ilk mana veriyorum bazen çorba yapıyorum akşama doğru hurmalı bebek pudingi yapıp içine pekmez karıştırıyorum akşam da bizim yediğimiz yemeklerden veya kızıma ayrı yapıyorum
miniminisevgilimm rachelgreen_ benim bebeğim 8 aylık olana kadar ek gıda sürecinde ağzına bir kaşık alır sonra kilitlerdi hiçbir şey yediremezdim hep emerek geçiştirirdi.. sonra 8. Ayda doktorumuz kan tahlili istedi demir depoları neredeyse bomboş çıktı Sidefer kullanıyorduk ama bebeğimde çalışmamış ferro sanol şuruba başladık o sıralarda da asla ağzını açmıyordu sürekli ilaç vericez zannediyordu çünkü tadı gerçekten kötü.. doktorumuzda demiri yükselince iştahı açılacak merak etmeyin dedi gerçekten 1 hafta sonra inanılmaz yemek yemeye istekli olmaya başladı şimdi 9 ay 21 günlük çok şükür o kadar güzel yiyor ki şok içerisinde kalıyoruz hareketleri algısı herşeyi bir anda değişti o yüzden bi kan değerlerinize baktırmanızı tavsiye ederim genelde bebeklerde düşük oluyormuş
rachelgreen_ Benim çocuğum da öyleydi şundan sonra düzeldi vs gibi şeyler de duymak istiyorum lütfenn😫
rachelgreen_ Ayshenn ah canımm bir benim bebeğim böyle sanıyorum bazen😞 ya aynı kaşığı hiç istemiyor eline versem bir iki ağzına götürüp bırakıyor (ki her şey de eline verilmiyor…) mama sandalyesinden bile nefret eder oldu. Anlam veremiyorum bıkmasın diye hiç zorlamadım da oysa. İştahlıydı benimki ta ki ek gıdaya geçene kadar… kilomuz iyi ama şimdilik yani, böyle giderse kötü senaryolar dönüyor kafamda of😞
Ayshenn rachelgreen_ Valla bazen bir iki günlük vermiyorum,aşırı zorluk çekiyorum çünkü. Ama sonra da ne zamana kadar mama yiyecekki zaten diyib yeniden zorluyorum🤦
berengulce rachelgreen_ böyle sosyal medyada yediren anneleri çeşit çeşit menüleri görünce çok üzülüyorum ama bazen bana 8 buçuk aylık bir bebek için abartı geliyor bazı annelerin büyük insan gibi yemek yedirmeleri. Doktorlar 1 yasina kadar anne sutu ve mama öncelikli diyor öyle düşününce bi nebze içim rahatlıyor.
guzelanne564 Ben de günde 3 öğün veriyorum ama sabah kahvaltısını asla asla yemiyor diğerlerini yiyor ama kahvaltı yok yani olmuyor emzirdikten 1-1,5 saat sonra deniyorum olmuyor ilk uykusundan uyanınca veriyorum olmuyor nasıl alıştıracağım kahvaltiya bilmiyorum
guzelanne564 rachelgreen_ yumurta vermeye çalışıyorum her gün farklı şekillerde ama asla yemiyor lor peynirine öğürüyor tahin pekmekz yemiyor
ebruuakyl berengulce sosyal medyayı gördükçe şok oluyorum çocuklar kaşığı götür görmez ağzını açıyor bizimki ağzını kitliyor
ebruuakyl Ay resmen beni anlatan bir blog arkadaşlar kafayı yemek üzereyim hiç iyi değilim yemiyor hiç bir şey ne mama ne ek gıda zayıftı hepten zayıfladı gibi geliyor napıcaz ya
Rabiiul ebruuakyl kaşığı değiştirin benim kız da bazen kaşığı kabul etmiyor farklı kaşık veriyorum açıyor ağzını gene açmazsa kıza da kaşık veriyorum oyalanırken yediriyorum
rachelgreen_ Rabiiul ay almadığım kaşık kalmadı sizin bebişin kabul ettiği kaşık hangisi onu da alayım😅🥲
mrv2927 Benim bebeğim de 7 aylık. Bu ek gıda süreci gerçekten çok zormuş. Yoğurtdan ekmek içinden başka hiç bir şey yediremiyorum. Ağzını kilitliyor. kafasını çeviriyor hatta bazen ben orda yokmuşum gibi davranıyor.Elleriyle yüzünü ovuşturuyor mızmızlanıyor. Yemeği verirken kaşığa vuruyor bazen de. Çıldırıyorum resmen.