Sma comfort kullanıyorduk. Kilo alımımız iyiydi fakat çok bulunmadığı için hipp’e geçtik. Bu da bebeğimde kabızlık yaptı lavman yapıldı kaç kere vs. Tekrar değiştirmek istiyorum Sma optipro mu bebelac gold mu? Kabızlık yapmayan ve kilo alımı iyi olan mama önerisi başka varsa alabilirim