Onceden yakupluda oturuyordum birkac ay once adnan kahveciye tasindim. Buyuk oglum bu sene ilkokula baslayacak. Adres olarak Nese sever yada Sevim cuhadarogluna yakiniz. Yeni tasindigimiz icin e devlette cikmiyor suan hangi okul olacagi. Yuksek ihtimal cuhadaroglu cikar gibi duruyor. Genelde iyi bir okul oldugunu soyluyorlar ama siniflar kalabalikmis sanirim. Nese sever hakkinda hic bir bilgim yok. Hangi okul iyise gidip bi gorusup kayit icin sansimi denemek istiyorum adresten dolayi cikmiyorsa. Bu okullar hakkinda bilginiz varsa beni aydinlatirsaniz sevinirim:)