Mehmetereninannesi 2+1 evde 67m2 kiradayım. Dağın başına yapmışlar merkezden uzak. Kışın ısınması iyi bizimki. Börtü-böcek,haşerat bol 😬 ilaçlama yapıldı yakın zamanda, şimdilik sakiniz… aidat fazla 700 lira… günlük çöp alınır, haftada bir silinir bina. mutfak biraz küçük, ocakla musluğu yanyana yapmışlar bu kötü., duvarlar dokunsan dökülüyor sıvaları çok narinler. Böyle böyle ufak tefek sorunları daha var…