Anne sütüyle beslenen bebeğim kakasını çok geç yapıyor poposuna sabun koyarak yaptırıyorum artık bi hafta olunca gazıda çok kötü kokuyordu ayrıca başına gelen var mı ne yapabilirim benim sütümle mi tabi yediklerimle mi alakalı ne yemeliyim de bu çocuğum kakasını rahat etsin 😞