Öncelikle tebrikler kocaman sarılıyorum size çok zor bi süreçmiş başka çocuk varsa evde daha zor oluyor yakında 30 aylık olan kızımla başladık .
Klozet sevdirme işi tamam
( Fisher pricen sesli klozeti var el yıkama için ördek başlı köpükler , musluk başı ördekli felan bebekleri oturttuk , kitap okuduk )
Sorun şu ki hep altına kaçırıyor daha hiç klozete yapmadı anlatınca anladım diyor .Klozete istekli oturuyor ama yapmıyor tuvalet kağıdı ile oynuyor , elini yıkamak istiyor oyun haline getirdi resmen altına kaçırınca banyoya götürüp yıkadığım için direk elimi tutup banyoya götür beni yıka diyor bilerek hemen temizlemiyorum sonra yine aynı yapıyor sürecin başında böyle olupta sonrasında gerçekten alışıyorlar mı ? Nasıl ilerliyor bu süreç ?