Kızlar sistem sürekli değişiyor malum ayak uyduramıyorum.. formasyon ile eğitim bilimleri sınavına giriyordum bu sene başvuruları göremedim sadece g y g k çıkıyor normalde aynı sekmede seçiyorduk diye hatırlıyorum.. neler oldu nasıl yapacağım başvuruyu bilen yardım edebilir mi