dgltkn Dün 4.ay aşısını olduk çok az ateş vardı calpol verdim gece çok ağladı yine verdim bugün de çok huzursuz ağrısı mı var acaba yatırıyorum 10dk sonra iç çekerek uyanıyor calpol veriyim mi sizce birşey olur mu 3 kere vermiş olacağım dünden beri
1prensh dgltkn benim bebeğim 4.ay aşısında çok ateş ve huzursuz oldu ebe çok huzursuz olursa 4 saat arayla calpol verebilirsin demişti
cennetkusum16 dgltkn 4 saat arayla verebilirsiniz ama ateşi yoksa vermeyin. Nerdeyse çoğu aşılardan sonra 2 3 gün huzursuzluk oluyor. Ateş olmadan boşyere vücuduna birde ağrı kesiciyi sokmayın. Ben 38 ve üzerini görmeden vermiyorum vücudu savaşmayı öğrensin diye
twobabymom_ Canım 4. Ay atağı olabilir ateşi olmadığı sürece ilaç verme bence dus filan aldırıp rahatlatabilirsin veya dışarıda temiz hava biraz daha iyi gelebilir bebeğine