zeynepafra Aysun0300 kesinlikle çok iyi bir doktor. O kadar bilgili ki birde herşeyi tek tek açıklıyor gelişimin nasıl olması gerektiğini falan aklımda hiç soru işareti yok.Edirneye çıktı tayinimiz hatta her ay sırf onun için gelmeyi düşünüyorum
Aysun0300 zeynepafra benım de bebekken doktorumms yaslandı gtmr anlamyr dedıler gıttıgmde ılgılendı de
Deletedmom349 Zeynepzey afyonu ayfon diye okudum (iPhone) posta daldım birde baktım Afyon Muş 😂😂😂kaplıcalara çok gittim başkada bağım yok