Merhaba arkadaşlar benim 2.5 yaşında bir bebeğim var iki ay önce süten kestim ve onun bir kardeşi olsun istiyorum son üç dört aydır korunmasız ilişkiye giriyoruz bu ay da çok denedik ama olmadı bugün yine adet oldum üzüldüm stres yapıyorum biliyorum stres doğru değil ama ister istemez oluyor yumurtlama döneminde bir kaç kez ilişki yaşadık ama bakıyorım olmuyor ilk çocuğumda 9ay denedik sonra oldu rahimde iltihap vardı ama aşırı değil bu ay randevu aldım kadın doğuma bakalım ne dicek Dr sizde dua edin çok istiyorum bir çocuğum daha olmasını siz ne yaptınız hamileliğin olması için folik asit beslenme falan bide 45 kiloyum kiloda etkili oluyor mu hamile kalmada uzun oldu kusura bakmayın.