Kızlar sezaryanlıyım 1 ay oldu, doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum bebekten önce de yasmin kullanmıştım. Şimdi de emziremler için olanlardan başlayacağım ama doktora 40 gün dolunca gideceğim. Acaba bu emzirenlerim kullandığın hapta yasmin gibi adet olunca mı başlamak gerekiyor? Adet olmayı mı bekle der doktor yoksa direkt başlatır mı? Adet bekleme yoksa acaba 40 gün dolmadan başlamalı mıyım? Etkisi başlasın öncesinde diye