Kızlar sezaryanlıyım 1 ay oldu, doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum bebekten önce de yasemin kullanmıştım. Şimdi de emziremler için olanlardan başlayacağım ama doktora 40 gün dolunca gideceğim. Acaba bu emzirenlerim kullandığın hapta yasmin gibi adet olunca mı başlamak gerekiyor? Öyle değilse acaba 40 gün dolmadan başlamalı mıyım?