Merhabalar , oğlum 32 aylık. 1 aya yakındır tuvalet eğitimine başladık. Çişte sorun yok hepsinden haber veriyor tuvalete gidiyoruz , bir tek gece uyurken bez bağlıyorum çişini beze yapıyor. Kakasını 1 kez klozete yaptı çok mutlu olduk ama bir daha mümkünatı yok yapmıyor. “ kakam düşer “ diyor beze yapmak istiyor. Bunu nasıl aşabilirim benzer durum yaşayan oldu mu ? Çok teşekkürler