Elizbkrc Asf ilk zaman şu normal penye olanlardan kullandım evdeyken ped takıyordum sütüm aktığı için dışarıya çıkmaya başlayınca pentiden aldığımı kullanmaya başladım hiç bozulmadı çok rahat
merve5561 Asf baya bir süre emzirme atleti kullandim ıçine gogus pedi koyuyordum hem belli olmuyordu dışarda şimdi partiden desteksiz telsiz sutyen aldim onu takıyorum 17 aylik kızım daha normal sutyen takmadim
Asf Kivanc52020 maalesef göğüslerim büyük olduğu için sarkması çok yüksek destekli takmayın yarım atlet giyin diolar ama ne kdr giyicem yarım atleti malum tam toplamıyod
Minikkusunannecigi Ben kullanmadım bir yıl çok pişman oldum göğüslerim sarktı hep keşke taksaymışım diyorum
Asf Minikkusunannecigi evet bnde sarkmasndan korkuyorum yarım atlet takıyorum ama destekli daha farklı tabi
Minikkusunannecigi Asf bende yarım atlet kullanıyodum zaten baktım gitgide sarktı sütyen kullanmaya başladım inşallah toparlar
morsevenfilolog Merhaba. Ben doğum yaptığımdan bu yana hep emzirme sütyenlerimi kullanıyorum. Bir beden büyük almıştım rahatlıkla kullanıyorum. Kızım 6 aylık hala göğüs pedi kullandığım için sütyensiz maalesef olmuyor.
morsevenfilolog Asf Ben memnunum açıkçası. Toparlıyor diyebilirim. Doğumdan önce destekli sütyen kullanıyordum ben. Ama emzirme sütyeninde de rahat ediyorum. Dışarı çıktığımda falan da rahat oluyor.
Esdoel Benim 2. Çocuğum olmasına rağmen goguslerim küçücük o yüzden emzirme sütyeni aldım 1 tane onu takıyorum kirlendiginde takmıyorum normal atlet 😂
YahyAfra Destekli veya telli sütyenler sütü etkiliyormuş bu doğrumu acaba? Benımde kızım 4 aylık bende birşey kullanmıyorum umarım sarkmaz.. çünkü desteksiz takınca alt kısım isilik kıpkırmızı oluyor benimde bu hoşuma gitmiyor..
KYAG2509 5 aydan beri emzirme bodysi giyiyorum çok rahat.yıkarkende kızımın kıyafetleri ile yıkıyorumki koku farkı olmasın yadırgamasın diye.
Minikkusunannecigi Asf 15 aylık olmak üzere bi azalış yok bende oğlum memeye çok düşkündür iştahıda yok dişte çıkarıyo hep meme emiyo bi farklılık görmedim ben
Asf Minikkusunannecigi süt kanalları açıldıktan sonra belkide bir skntı olmuyodur tam bilgim yok ama inş benim bebeğimee biraz büyüsün bende sütyen kullancam🤦🏼♀️
Minikkusunannecigi Asf bi tanıdığımda doğum yaptı başından beri takıyo ben rahatlık bakımından takmıyodum öncedende kullanmazdım çünkü göğüs yapım küçüktü şimdi aşırı sarktı