Merhabalar güzel anneler Malesef 4 gün önce dirençli ateşle acile gittik acil doktoru antibiyotik yazıp gönderdi bakteriyel olduğunu düşündü fakat 4 gün sonra 6 cı hastalık olduğunu öğrendik çünkü vücudunda kızalıklıklar olunca başka bir çoçuk doktoru 6 cı hastalık olduğunu söyledi yani anlayacağınız boşu boşuna onca antibiyotik verdik şuan vicdan azabı çekiyorum gerçekten anlamıyorum şuan ki doktorlar daha neyin ne olduğunu bilmeden nasıl antibiyotik yazıp gönderiyor biz çaresizlikten ne söyleniliyorsa onu yapıyoruz sonunda biz mağdur oluyoruz şaka gibi