Merhaba kızlar direk konuya gireceğim. normalde 21 Mayıs’ta adet olmuştum fakat şu an halen adet olmadım 3 kere test yaptım negatif çıktı. Ay sonuna geliyoruz artık ay bitecek adet olma ihtimalin var mıdır kan veremiyorum şu an kızımı bırakacak kimse yok eşim de şu an işe gittiği için salı günü gideceğim lütfen cevaplar mısınız çok istiyorum bu arada korunması Bir ilişki yaşıyorum çocuk düşünüyorum. Kusura bakmayın karmaşık yazdıysam sesli konuşmadan yazdım böyle olup da hamile kalan var mı? Bu arada hiçbir belirti yok mide bulantısı gibi .