Merhabalar. Bugün tuvalet eğitimimizin 14.günü. İLK günler kakasını kiloduna yaptı sonrasında tutmaya başladı. Parmak uçlarında yürüyodu, bacaklarını sıkıyordu, sürekli yatmak istiyordu. Bu yüzdende bende internette ılık banyo önerisi gördüm ve 1 saat kadar banyoda vakit geçirdik. Orada kakasnı ayakta yaptı zaten bezliykende ayakta yapardı ama kakası sertti tutmaktan. Sonra yine 2-3 gün tuttu sonrasında kendi banyoya gidip banyonun içine yapmış. Anne bak kakamı yaptım dedi kakasını görünce mutlu oluyor. Korkusu da yok aslında sonrasında kakasını tutmamaya banyoda yapmaya alıştı banyoya gidip yapıyor. Çömelip yapmayı da öğrendi. Ama tuvalete ya da lazımlığa yapmak istemiyor reddediyor. Ne yapıcam ben bu süreç beni şimdiden yordu