susamtanem_ Kemeri ceket düğmeli
şekildeyken denediyseniz güzel durmamış olabilir düğmeleri açıkken kruvaze ceket tarzında bir tarafı içe alarak diğeri dışta olacak ve bedeninizi saracak şekilde ayarlayıp belinizin en ince yerinden kemerlerseniz hatta kemer uzunsa değişik bağlama şekilleri var o şekilde denerseniz güzel durabilir bence ama kemerin kalınlığı rengi ceketin rengi vs de önemli tabi bir de kapalı mısınız açık mısınız bilmiyorum ama böyle hafif bolsa ceketiniz içine açık renk şık bir gömlekle ceketin önü açık ve kolları yukarı doğru çekilmiş ya da katlanmış şekilde altına stiletto tarzı topuklu kullanınca bolluk düğmeli olduğu kadar göze çarpmıyor daha şık duruyor bence ama bütün bunlara rağmen çok aşırı büyükse tanıdığınız terzi yoksa pek önermem hem cekette oynama çok güzel olmuyor bence hem de astarı yüzünden pahalıya geliyor en güzeli tam üstümüze göre diktirmek ona da iyi bir terzi bulmak lazım o da çok zor.