Mrymm ya Maraş’ta yaşıyorum ben ve devlet hastaneleri git gel hem çok kalabalık hem çok uzak birde özel diyetisyen takip yapar devlettekinin takip yapacağını düşünmüyorum evim işlek bir caddede oturduğum caddede sadece 4 tane özel diyetisyen var zaten sadece saat muhabbetini yazmıştım ondan dolayı üzerinden zaman geçmesi lazım daha yeni aldırdım saati ve biz genel olarak hastane konusunda da özele gitmeye çalışıyoruz kızımın aylık kontrolleri veya herhangi başka birşey için çünkü Maraş’taki devlet hastaneleri çok hoşumuza gitmiyor