3 yaş hiperaktif çocuğu olan var mı. Varsa gün içinde ne yapıyorsunuz bir öneride bulunun lütfen. Kendi evimden çıktım annemin yanına geldim hiçbir şeyle memnun olmuyor. Oyun oynamıyor. Annemgil zaten ayrı hava. Çocuklara bakıp annemle kardeşim iş yemek yapacağına ben yapıyorum daha çocuklara da bakıyorum. Yoruldum bittim tükendim iyice. Kızımla ne oynayabilirim.