Beslenme sonrası mutlaka üst gazını çıkartın o çok çok işe yarıyor. Ben besledikten hemen sonra kolları dışarda kalacak şekilde omzuma alıyorum iki kulunç arasına ve az aşağısına 8 çiziyorum sıvazlıyorum hafif patpat yapıyorum hemen çıkıyor. Eğer o işe yaramazsa koltuktan oturduğum yerde iki dizimin arasına biri hafif yukarıda kalacak şekilde kıstırıp orada aynı işlemi yapıyorum. İnşallah faydasını görürsünüz emerken yuttuğu gaz bağırsağa inmezse işiniz daha da kolaylaşır. Çok geçmiş olsun sabırlı günler diliyorum 🥰