Ilknur2705 Bebegim 4aylık Emmeyi bıraktı ve manayla beslebiyor 2gündğr agzına mama almıypr onuda yemek istemiyor Pirinç unu denedim onuda yemiyor Sadece au içiyor Başına böyle bir olay gelen varmı acaba neden olmuş olabilir Similac mama kullanıyorduk Bgün yemiyoe die Sma ve bebelac da denedik ama onlarıda yemedi
Berken Ilknur2705 bizimkide 3 ay 10 günlük emmiyor mama alıyordu mamasınıda istemiyor anca uykuda verebiliyorum çok huysuz uyanıkken kesinlikle içmiyor başka mamada denedim yine içmiyor
Aesma Ilknur2705 bir aydır çekiyorum..zaten emmiyor sütümü sağıp veriyordum artı mama ama biberonu ittiriyor kafasını çeviriyor bu ay sadece 500 gram almış 😓
Ilknur2705 [bilinmeyen] olabilir mamayı degiltirin Ben farklı farklı mamalar denedim ama benimki hiçbirsey yemiyor Hangi mamayı kullanıyorsun canm
ArasinnAnnesi [bilinmeyen] canım 3. Ay ile 4 Ay lar bebekler büyüme atağı geçiriyor benim de oğlum 1 hafta beni emmedi o zamanlar mama de yiyemiyordu süt alerjimiz oldugu için çok uğraştım 1 ay da anca düzeldi cocuk
deletedmom1101 Ilknur2705 İlknur hanım olabilir bu tarz şeyler benim bebeğim de her ay 1 hafta çok az mama yer ve ya yemez ama bu bir hafta sürer endişe etmeyin 😌 neden böyle olduğu konusunda bir fikrim yok ama korkulacak bir durumda yok kilo alımı gayet iyi 😌
deletedmom1101 Ilknur2705 kilo kontrolünüzde eğer kilo verdiyse o zaman endişelenebilirsin içiniz rahat olsun 😌