Aynı şekilde iki buçuk ay önce bize de gastroenterolojide sadece IgE hafif yüksek çıkması sebebiyle alerji olabilir dendi alerji mamasına başladık zaten sadece mamayla besleniyordu alerji mamasına geçtik. Şu an 4 ay 8 günlük alerji testi yaptırsam mı alerji doktoruna götürüp ek gıdaya da geçilecek az kaldı sonuçta 6 aya kafam çok karışık alerji maması da cidden iyi gelmişti ama şikayetleri gecmisti