45 günlük bebegim en fazla 5 dakika emiyor bir memeyi o da ikinciyi de 2 dakika falan sütüm var sagip veriyorum oda zoraki alıyor emme refleksi de var güçlü şekilde ama kisa kesiyor ne yapmam lazim doktorumuz yeterli sütü almasi icin yarim saat emmesi gerekiyor dedi kilo alımı da yavaş ne yapmam lazim yardimci olun lütfen ilk bebegim nasil emme süresi uzar