Kızlar selam 38+4 vajinal doğum bebek 3620 dışarda kesim var içimde yırtıklar var + olarak serviksim yırtılmış normal doğumda apar topar ameliyathaneye alındım dikim için yaşayan varmı daha öncesinde herhangi bir zararı olurmu bana sonraki hayatımda ne kadar sürede iyileştiniz yaşayan varsada