19 aylık kızım var 11 kilo ek gıda surecimiz çok zordu yemez yeni besinlere karşı ön yargıydı gerçi simdi de oyle ama kurban bayramında bi hasta oldu ondan sonra iştahı tamamen kesildi iyileşti ama yine aynı kaşığa vurma yememek için ağlama krizleri ağzını açmama daha neler sırf yesin diye telefon veriyorum türlü sebeklikler yapıyorum ama yok aslında yediği şey ama yemiyor agzına koydugum an tukuruyor şu gunlere yarı aç duruyor 😒 ne yapsam bilemiyorum kafayı diycem zorlayip yedirsem aglıyo oyuzden zorlamiyorum ama cokta uzuluyorum 😔 belki kilosu normal gelebilir size ama kucagıma aldığımda oyle hafif geliyorki bana eti boş sanki