senamihra16 Aya giriyor kıızm. Son iki gündğr fena huysuz damaklarını sıkıyor. Parmagımı koyuyorum agzına acıtarak sıkıyor. Bu diş çıkana kadar her gün böyle mi geçicek ya. Parol verıyorum 2 gündür günde iki kez. Zaten beni emmiyordu sağdığımı da içmiyor biberondan. Ben nerelere gidiyimmmmm napıcam 🥲
kaderbilge senamihra16 yeşil soğan salatalık fln verebilirsiniz sulu diş kasiyicilarini buzlukta biraz bekletip verebilirsiniz
koruk senamihra16 benim oğlumda beş aylık patlatmadı ama huzursuz ve emerken bitişlerde ısırıyor bazıları önermiyor ama ben jel kullanıyorum çünkü bir tek o rahatlatıyor onu sürünce cocuk resmen rahatlıyor
senamihra16 kaderbilge Ama bunlar anlık iyi geliyor gibi ya. Benimki çok hızursuz hiçbirşey iyi gelmıyor gibi ona
zuhalsebu senamihra16 ya doktorlar da kendi içlerinde çelişiyorlar ama bana da doktor tetagil verme demişti ben kendi evladıma vermedim çok sıkışırsan calpol ver demişti