Burda geniz eti ile alakalı tüm postları silmiş süpürmüş en ince ayrıntılarına kadar düşünmüş doktor doktor gezmiş forummdaki canım anneler ile özelden görüşmüş biri olarak bu postu açıyorum benim gibi korkuları kaygıları olan herkes için 🥹
Oğlum üç dört aylıktan beri sürekli burnu ile sorunlarımız vardı tıkanıyor nefes alamıyor hatta ememiyordu sürekli genizden bir ses geliyordu düdük gibi kaç gün emzirirken ağladım çok fazla doktor gezdim bu çocuk ememiyor ben emziremiyorum tıkanıyor vs diye emzirme danışmanlığı dahil aldım ama tüm doktorlar normal burnu tıkalı küçük burun ödemi olabilir dedi ama çevremde hiçbir çocuk böyle değildi.. anneler hisseder derler ben çok ağlıyordum bi sıkıntı var diye ve ayda iki üç doktor değiştiriyordum bi süre kabullendik bu durumu tamam dedik taki 12. Ayına kadar 12. Aydan önce ve sonra sürekli basit grip geçiriyordu ben artık hasta olacak tıkanacak korkuma evden çıkartırken kara kara düşünüyordum çünkü her basit gripte tamamen nefessiz kalıyordu ve doktorlar hala normal grip diyordu en son ben kendim kbb doktoruna gittim araştırdığım kadarıyla geniz etinden şüphelendim ve teşhisi koydu geniz eti denildi. Ama çok küçük ameliyat yapmam havaların düzelmesi için dua edeceğiz diyip sprey verdi yolladı. Bizim doktorumuz geniz etini ialçsız geçirmede çok başarılı olduğunu iddia ederdi hep sosyal medyada paylaşım yapardı bir ay tedavi uyguladık minik değişim oldu ama ilaçları bırakınca kabus gibi geceler yaşadık sonra yoğun doktorlara gitme vs derken fakültede prof kapalılığın %95 olduğunu ameliyat olacağını ilaçla tedavinin mümkün olmadığını söyledi özeldeki doktorlar ameliyat etmeyi istemedi bu ara ..fakültede işlemleri başlattık ama orda yaptırmadık hem sıra beklememek için hemde ağlatarak götürme olayı yüzünden.. velhasıl salı günü ameliyat olduk ameliyat sürecimizde çok zorlanmadık korktuğum kadar olmadı emzirmiyor olsaydım daha kolay olurdu aslında. Sabah beşte emmek için uyandı ameliyata kadar aç olması gerektiği için biraz zorlandık dışarı çıkardık oyaladık derken 10 da oldu ameliyatı her şeyini benm yanımda yaptılar amelşyathaneye kadar girdim anestezi verip kucağımdan aldılar o an çok zorlandım bırakınca çıkıştada yarım saat ağladı kendinde değildi zaten bi sürede küçük olduğu için anestezi dokturu ameliyathanede bekletti ağlamıyor diye sürekli beni bilgilendirdi hemşireler vs ağlamaya başlayınca kucaklarında bana getirdiler ve yarım saat sonra ağlayarak uyudu 1.5 saat sarıldı uyurken yatağa koyduğum an ağladı ve kalkınca hiçbir şeyi kalmadı uyurken ağzı kapalı horlamadan uyuyordu normalde gün içinde nefesini tutup birden hızlı hızlı alırdı kalktı nefesini tutmuyordu rabbime şükürler olsun dedim iki gün sonra az hırıltı başlar ödemden dolayı sonra iyileşince hiçbir sorunu kalmaz dediler şu an hafif hırıltı var minicik horlamada arada yine ağzından nefes alıyor ama buna şükür bizim gibi sorunu olup korkan annelere rehber olsun diye tüm detayları yazdım endişe edebilirsiniz ama sonunda çok rahat edecek bebişiniz. İnşallah pişman olmayız 💜💜 Bana destek olan canım annelere çok çokk teşekkür ediyorum 💋💋