papatya__ Bir-prens-annesiii evet canım aklıma geldi de şal zaten kapatacak gömlek yakasını en iyisi mi boş yere yanmayim iki kat
Bir-prens-annesiii papatya__ ben şalın boğaz kısmını yakanın içine veriyorum gömlek giydiğim belli oluyor
pivpivpivahmedmuhsin papatya__ Ben şalla çok beğendim açıkçası. Beyaz çok kesmiş. Şalın daha belli olduğu bir fotoğraf çekseniz daha iyi olur aslında.
pivpivpivahmedmuhsin papatya__ Evet görmüştüm. Bence çok cici olmuş. Şal modelinizi değiştirin ama. Daha düz durursa daha güzel durur. İçinize sokmayın arkanızdan iğneyle tutturun salınsın arkanızdan. 💕