lasar bende pazartesi vereceğim bakıcıya yarım gün 6.5 aylık olacak benimki benden başkasında durmuyor bi de nasıl olacak o kadar tedirgin ve içim buruk ki basıl bırakacağım durur mu çok ağlar mı çalışmamak mı dah iyiydi ama çalışmadan da olmuyor kafamda deli sorular