efeninannesi4207 aküyü şarj etmek için bu.aküdeki kabloya takılıyor.Direksiyonun olduğu yerden şarj ediliyorsa aküyü ayrıca şarj etmeye gerk var mı bilmiyorum.Bizimki direk aküden şarj oluoy çünkü.kullanım kılavuzu var mı belki orda yazıyodur.Biz kışın kullanamadığımız için aküyü çıkarmıştık yoksa 10 günde bi şarj etmek gerkeiyor unuturuz diye aküyü çıkarıyoruz