Deletedmom122 Kızlar 3.5 aylık oglum sadece anne sütü alıyor 4 gündür kaka yapamadı. Sizce zeytinyağ vermelimiyim Bi cay kasıgı yoksa biraz daha bekleyeyimmi
Guligul Deletedmom122 bence hemen verin rahatlasin garibim. Bu durum normal denilse de bebegi bu kdr bekletmeye gerek yok diye dusunuyorum. Ben 1 gun yapmazsa 2.gun birkac damla zeytinyagi iciriyorum.
Zeynepmeryem01 Deletedmom122 bir çay kaşığı fazla yarım çay kaşığı ver hemen yapar yazık bekletme canım🌼😍