defnem29t Kızlar Merhaba size bir şey sormak istiyorum Kızımın doğum gününde Biz hariç yaklaşık çocuklarla beraber 15 kişi falan olacak çok kalabalık yapmayacağım anneye aşırı külfet olduğunu düşünüyorum Biz kurban kıymasından ayırıp kıymalı pide çektirelim yanına bir mercimek çorbası yaparız içecek çeşitleri olur çay olur arkasından pasta keseriz diye düşündük Ama Pide konusunda Çok kararsızım insanları çağırıp hazırlık yapmamış olmak Sadece pide garip mi olur bilemedim Sizce pasta börek sarma mı yapmalıyım yoksa Pide yeterli olur mu yapmak istememin sebebi yalnız başına yapıyorum bebeğim çok hareketli yürüme aşamasında Ben o gün stres olmak istemiyorum Sadece benim Bebeğimin de konseptin hazırlanmasına odaklanmak istiyorum ne düşünüyorsunuz yardımcı olur musunuz uzun oldu kusura bakmayın Bu arada 1 yaş doğum günü
biimiyomyardimet defnem29t yani doğum günü menüsü olarak mercimek çorbası ve pide bana garip geldi açıkçası. Mevlüt gibi biraz. Ayrıca çocuklarda olacaksa poğaçalı börekli menü çok daha uygun olur diye düşünüyorum. Akşam mı yapacaksınız doğum gününü birde? Çorba ikram düşündüyseniz masa hazırlamak zorunda kalacaksınız e bomboş masa da olmaz salatası osu busu derken daha zahmetli olur gibi
momas defnem29t pide işine girmeyin doğum günü mü mevlüt değil ki. Bende poğaça sarma kısır gibi şeyler yapacağım
Niyesordunbucevabi defnem29t bana da tuhaf geldi mercimek çorbası çocuklar genel de mutlu olacak şeyler yemek ister doğum gününde kurabiye kek tarzı bence klasik doğum günü menülerinden hazırlayın
girlmama defnem29t sarma, bol yesillikli kisir, ben olsam perde pilavi yapardim, kuru pasta, cocuklar icin karpuzlu kokteyl, temaya uygun muffin yapardim, cookie, yetiskinler icin kola, cay, falan yapardim… 6. ayimizi kutlarken ben boyle yapicam yani
defnem29t Niyesordunbucevabi biimiyomyardimet sitede oturuyoruz evde havuz başında ikindi yapacağız küçük bir masaya Sadece pide içecekler çorba bu kadar salata filan yok
defnem29t Niyesordunbucevabi ya şöyle Aslında çorba aklımda yoktu Sadece pide arkasından pasta kesme olarak düşünmüştük Biz eşimle ama Görümcem Pide sadece az kalır çorba yap dedi O yüzden
defnem29t girlmama Hepsi çok güzel şeyler ama bunları hazırlayacak insan lazım tek başıma bunlarla uğraşmak istemiyorum pratik beni çok uğraştırmayacak bir şeyler istiyorum Ben de diş buğdayımızda yapmıştım bu söylediklerinizi çok güzel hazırlamıştım konsepte uygun da zor olmuştu bayağı stres olmuştum O yüzden doğum gününde hazırlanmak istemiyorum da bilmiyorum yani Absürt kaçmazsa Pide yaptırmak istiyorum açıkçası burada Absürt bulunacak mı diye bir sorayım dedim
Niyesordunbucevabi defnem29t o zaman sadece pasta kesin canısı illa yanında bişe olmasına gerek yok bence
defnem29t Niyesordunbucevabi o kadar organizasyon süsleme yapıp insanları çağırıp sadece pasta da çok az bence ya hazırlık olmayacaksa sadece pasta yerine Pide daha mantıklı bilemedim düşüneceğim ama sadece pasta olmaz Yani kesin o